maanantai 22. huhtikuuta 2013

Tilannetiedotus

Mulla loppuivat edelliset työt ja uudet työt aloitin huhtikuun puolessa välissä pari viikkoa aikaisemmin kuin alun perin piti. Olen nyt siis hautausmaalla töissä puoli vuotta. Mua niin ärsyttää tää työnhaku ja pätkätöiden tuoma epävarmuus, mutta koulutusta vastaavaa vakituista työtä ei vaan ole löytynyt.

Nämä uudet työkuviot siis tarkoittavat, että nettiaikani vähenee ja siten myös blogiin käytetty aika. Mulla ei ole nettiä kotona enkä välttämättä jaksa lähteä iltaisin kirjastoon siirtämään tikulta blogitekstejä Bloggeriin. Mä olen varastoinut tänne luonnoksiin jonkun verran tekstejä lähinnä elokuvista ja sarjakuvista, joita sitten laitan julkaisuun aina tarpeen mukaan. Muut tekstit on sitten sen varassa, mitä ehdin tikulle tehdä viikon aikana ja sitten viikonloppuisin tai töitten jälkeen laittaa tänne.

Alkuvuonna en ole oikein jaksanut lukea kunnolla, mutta nyt sekin saattaa muuttua, kun kirja on kiva ottaa työmatkalle bussiin mukaan. Mä yritän saada noita lukuhaasteita hoidettua loppuun, niin täällä julkaistavat kirja-arviot ovat sitten varmaan lähinnä niihin liittyviä.

Kerkisin just työpätkien välissä käydä lomalla Itävallassa ja siellä lähinnä Wienissä. Kuvat on edelleen kamerassa, mutta vähän epäilen, etten saa aikaiseksi siitä(kään) reisuusta kunnon postausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti