sunnuntai 19. syyskuuta 2010

"Beautiful blogger"



Sain tämän palkinnon Marjikselta. Kiitos! :) Tehtävään kuului myös seitsemän asian paljastaminen itestään.

Mä en ole vieläkään tehnyt loppuun asti sitä linjausta, että mitä kaikkea täällä haluan kertoa itsestäni, mutta sain kuitenkin kehiteltyä tähän kaikki kohdat. Yleisemmällä tasolla juttuja löytyy tuolta erilliseltä sivulta ylävalikon kautta. Kaikki vastaukset ei ihan tulleet blogin teemaan liittyen, sori. ;)
  1. Haluaisin osata enempi kieliä. Ruotsia, englantia ja ranskaa olen lukenut useamman vuoden. Espanjaa, latinaa ja saksaa olen lukenut vähäsen, mutta haluaisin osata niitä paremmin ja vielä aloittaa esim. viroa, viittomakieltä, venäjää ja kiinaa.
  2. Mä olen koukussa facebookin (fluff)friends-applicationiin. Se oli (suunnilleen) eka jonka lisäsin silloin kolme vuotta sitten ja nyt viimeinen joka on jäljellä.
  3. Tykkään käydä teatterissa, mutta en silti välttämättä käy siellä edes kerran vuodessa.
  4. Haluaisin mennä katsomaan jotain balettia Oopperaan. Tähän mennessä olen nähnyt vaan eri oppilaitosten esityksiä enkä niitäkään montaa.
  5. Tämän hetken suosikkikaupunkini on oman kotikaupunkini lisäksi Tallinna. Kompakti city, jossa on kunnollinen vanha kaupunki, kasoittain museoita, mielenkiintoista arkkitehtuuria ja kaikkea muutakin kivaa.
  6. Kävin viime vuonna kolme kertaa elokuva-avustajana. Niistä ainoa tähän mennessä julkisessa levityksessä ollut on Neil Hardwickin leffa Jos rakastat.
  7. Kuuntelen vieläkin osittain samaa musiikkia kuin 5-vuotiaana. Hanne, Tarja Ylitalo yms. humppa on aika tykättävää edelleen.
Niin, mä en haasta ketään erikseen, kun on tämä jo aika paljon blogeissa kierrellyt ja tämän saa siis tehdä kaikki ketkä sitä ei ole vielä tehneet.

2 kommenttia:

  1. Mäkin rakastan Tallinnaa :) Voisin kuvitella jopa asuvani siellä vähän aikaa.

    VastaaPoista
  2. Mä voisin kanssa harkita asumista siellä. :) Yleensä Tallinna on aliarvostettu, pelkkä viinanhakupaikka.

    VastaaPoista