perjantai 20. tammikuuta 2012

Matkakuume ja matkamessut

Mä olen taas onnistunut saamaan itselleni pienoisen matkakuumeen. Kävin tänään Matkamessuilla vähän fiilistelemässä. Huomenna olis sitten tarkempi käynti: tänään kävin tekemässä yleiskatsauksen ja hengailemassa Rantapallo.fi:n blogiloungessa. Saa nyt sitten nähdä, että tarttuuko messuilta sitten mukaan joku hyvä matkakohde tai vaikka alennuskuponki.

Tukholmassa tuli jo käytyä kertaalleen tämän vuoden puolella ja Tallinnaankin olen menossa jossain vaiheessa. Myös muualla Virossa olis tarkoitus päästä käymään. Ja joku kotimaanreissu ainakin tulee tehtyä.... Sitten päätin, että haluan tänä vuonna käydä jossain itselleni uudessa maassa. Panun matkablogin lueskeleminen on saanut Puolan tuntumaan houkuttelevalta vaihtoehdolta. Mutta jos vaikka huominen uusi messukäynti helpottaisi omaa kohteen valintaa....

Niin tai saatte tekin mulle vinkata jotain! Mua kiinnostais eniten kaupunkilomat Euroopassa, pienempiäkin paikkoja saa suositella.

(Messuliput oli saatu Really Helsingiltä ja Rantapallolta.)

2 kommenttia:

  1. Ei taidettu törmätä messuilla?

    Kiva jos blogistani on ollut iloa. Paras aloituskohde Puolassa on Krakova, jota suosittelen lämpimästi.

    VastaaPoista
  2. Ainakaan blogiloungessa ei törmätty, kun siellä oli vaan Marinella ja Polka dots -Jonna. Muuten en sitten pitänyt silmiäni auki....

    Joo, Krakova tuntuu tällä hetkellä tosi kiinnostavalta paikalta. Ja sit olis pakko päästä samalla Auschwitziin!

    VastaaPoista