keskiviikko 17. elokuuta 2011

Syksy- ja koulufiilistelyä

Nyt kun on tulossa syksy, mun on taas ikävä kouluun. Eniten on ikävä ruotsin puhumista, mutta toisaalta taas sitä ympäristöä.



Mulla on ikävä niitä kaikkia hauskoja puueläimiä ja muita puisia lastenjuttuja.



Mulla on ikävä sitä kukkaloistoa ja laajaa kasvivalikoimaa.
Mulla on myös vähän ikävä kasvihuoneita, vaikken niissä paljoa käynytkään - se fiilis oli silti kiva siellä sisällä ja valot hämärässä.



Mulla on ikävä niitä betoniporsaita, jotka oli pahoina päivänä mun parhaat ystävät koko koulussa. Joku muu ei ollut samaa mieltä ja pahoinpiteli niitä ja nyt ne on viety pois. Tämä kuva saa ehkä eniten fiilistelemään sitä syksyä ja varsinkin koulun aloitusta, kun se on otettu ensimmäisenä syksynä kyseisessä koulussa.



Mulla on ikävä sitä, kun melkein kaikki kasvit on nimetty, eikä tarvitse yrittää kaivaa niitä nimiä omasta muistista.

Mutta parasta tässä on se, että vaikka amk-puolen eli niitten "omien porukoitten" muutto on jo tapahtunut, niin ei se puisto sieltä mihinkään ole katoamassa ainakaan lähitulevaisuudessa. Parempi varmaan laittaa tämä linkki vielä, jos joku on tarkemmin kiinnostunut paikasta, eli kyseessä on Marketanpuisto Espoossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti